Thursday, December 8, 2011

Lee Dong Wook and Kim Sun A Meet & Greet Session

It was 6th December 2011 and I was looking forward to meet the stars of Scent of a Woman. Got two tickets for me and my sister (Thanks to OneTV and Astrolife), but nobody to take care of the little girl, Balqis. At last, my sis withdrew herself to volunteer jaga CikBal and the other ticket is sold to one lucky amoi.



Bergambar kenangan at my Secret Garden sebelum pegi jumpa hero..
Balqis mengenangkan nasibnya kene tinggal
 Dalam tentatif program, event tu sepatutnya bermula jam 5.30pm. So, cik abby pun terkedek-kedek la pegi Mandarin Oriental Hotel pukul 5pm. The long queue surprised me, sampai ke luar hotel, and of course I have to wait at the outside for nearly an hour before the Q started to move like, a step. Cik abby siap sempat susukan CikBal lagi kat lobby hotel sementara tu. 

Didn't expect the long Q
I have never been to this kind of event before, so I don't prepare, cuma bawak diri jek. Ada yang memang die hard fan siap bawak banner bagai. Yang penting, dapat jumpa LDW ok! Dalam pukul 6.20pm, akhirnya tibalah turn saya untuk register. Pas register, kene tunggu lagi rupanya. Nasib baik ada snacks and drinks tersedia. Kite pun mamam la dulu..

Macam selebriti la pulak
This is the lucky girl, apparently she was my partner from the beginning until the end
Sume tengah tunggu nak masuk ballroom
Kat depan stage
Jehan Miskin was the MC for the day. Before the show started, he asked three quick questions and three persons who can answer the each question respectively will get the chance to play a game with Lee Dong Wook and Kim Sun A as the judges. I am so proud (until today) that I was chosen to answer the third question correctly. I was the one at 1.55min.



Rupa-rupanya, kene menari tango depan diorang kan. Rehearsal la dengan penari tango 3-4 kali sebelum diorang masuk. Masa tengah tunggu turn nak naik pentas, menggigil lutut ni nak menari, tangan sejuk nervous punya pasal. Naik stage tetibe jek rasa confident menyelubungi diri. Terus menari tango yang move die ntah hape-hape. Cik abby tak lepaskan peluang menatap wajah hero time ni. Kalau boleh tanak berkelip langsung. For once, lupa pulak dah ada suami. Huhu.. Hah, korang tengok video ni, dengar betul-betul yang translator LDW tu cakap, "The lady in the blue, she just staring at me". (I am glad LDW noticed me!) Siyot punya Jehan cakap, "Eee tak malunya". Hahaha I don't care. Bukan selalu dapat jumpa. Ni lah masanya.. 



Tak caya dapat jumpa LDW upclose macam ni (Kim Sun A terus dilupakan). Dapat peluk! Arghhh seakan dunia ni saya yang punya.. Kim Sun A was so tall, I have to jengket kaki bila amik group photo.


Diorang siap sempat nyanyi duet lagi, lagu 'Us Again'. A sneakpeak of their song:




Tengah feeling nyanyi
Ada lagi video yang fans dah upoad kat Youtube, tapi xdapat la cik abby nak letak kat entry ni banyak-banyak. Tak caya ke LDW ni hensem, tengok sendiri kat sini, dan sini. Ada banyak lagi link, tapi dah malam dah ni, tak larat nak copy semua. Cik abby pun tak dapat nak amik banyak gambo diorang sebab saya atas stage. Sorry.. 


Haaa, ni lah die premium autographed photo signed by LDW and KSA yang hanya kami bertiga saja yang dapat. Jeng jeng jeng:




Thanks to the autographed photo, I became a 10 minutes attention. Hahaha. Pas diorang pegi jek, ramai nak amik gambo ngan cik abby. Korang yang ada amik gambo tu, kirim-kirim la kat sini ekk. Nak tengok jugak..


Last but not least, dapat goodies bag from OneTV Asia. Nomu nomu kamsahamnida!


Ada satu tertinggal, a poster which I gave to my partner
Bagi sesiapa yang nak share experience time meet & greet ni, feel free to contact me sebab saya amatlah berbesar hati untuk berkongsi. Jom sama-sama share!





7 comments:

  1. Hooiiiitt..jeles siot!
    sian anak ko. Mak dia lupa sebentar

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. sori sbb kene jeles.. Ibu Balqis need a break sekejap..

    ReplyDelete
  3. oo... awk la mangsa kena nari tango tu... sy pn ada kat majlis tu ;p. nway, jeles giler sbb korang bertiga je dpt peluk KSA dan LDW T_T

    ReplyDelete
  4. Saya la yang bertuah tu. hahaha.. sila la jeles.. LDW memang hensem gile. Pasni mmg minat die jek la..

    ReplyDelete
  5. got your picture on my camera that day..heheh..lucky sungguh u that day..^^

    ReplyDelete
  6. Mis, jangan lupa share picture tu ngan saya tau. nak tengok! sebab saya tak dpt amik gambo lelebih..

    ReplyDelete
  7. hehe.. U yg cue blkg I mase dkt lua hotel tue.. so lucky u..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...